Cóż byście powiedzieli na pomysł zróżnicowania umiejętności klasowych w zależności od rasy, która ów profesję wybiera?
Przykładowo:
Mag (tu opis klasy, które już posiadamy)
Umiejętności klasowe:
Gdy jest nim elf- (określone umiejętności)
Gdy jest nim człowiek- (określone umiejętności)
Gdy jest nim mroczniak- (określone umiejętności)
I tak dalej. Sam mogę się podjąć zaprojektowania oraz opisania tych umiejętności więc samo wykonanie literackie i klimatyczne nie musi tu być problemem^^
Offline
Pomysł fajny, ale do każdej klasy masz specjalne umiejętności zależące od klasy?
Np. niziołek barbarzyńco co będzie mógł mieć nietypowego?
Oprócz tego, że sam w sobie byłby dosyć nietypowy xD
Offline
Niziołek wbrew pozom potrafiłby stać się całkiem niezłym wojownikiem czy barbarzyńcą^^ Mógłby mieć modyfikatory szału skierowane bardziej na zręczność i szybkość niż wytrzymałość i siłę, dodatkowo dla przykładu możliwość korzystania z broni zwykle zbyt dużej dla jego rasy;)
Offline
No to już jakiś pomysł jest
Jeśli masz do wszystkiego takie pomysły to jestem za ^^"
Offline
Ehhh... Nie wiem jak wam ale mnie wystarczą dwa zbiory umiejętności rasy i klasay. Reszte już powinen sam sobie wypracować gracz w czasie trwania gry. Tym bardziej że na samym poczatku gry dopuszczana jest do sworznia jedna umiejętność, która gracz musi tylko uzgodnić z MG. Osobiście odeszła bym od tego pomysłu, a swoją drogą dodała jeszcze coś takiego jak "znak zodiadku" który dodawał by dodatkowy + i - . Coś takiego chciałam zrobić przy proozycji zmiennoszktałtnych pod nazwą "patron księżyc" ale chwilowo musze poprawic opisy nim to dodam do pomysłów i zastanoswic się nad tym.
Sam pomysl gwiazdozbiorów moze dodam jeszcze dzis o ile zdąrze
Offline